logo
ArEn

نتایج جست و جو:

254

تعداد نتایج:

254

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

یکپارچگی بانک

کلیدواژه: بانک حوزه ی فعالیتی ؛ بسبب ؛ حساب های خدماتی و فعالیتی ؛ روان پولی ؛ روان تکلیفی ؛ روان رفتاری

نویسندگان: محترمی، عباس

ناشر: رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری

بانک در اقتصاد، همواره مورد توجه بوده است. البته چگونگی بنیان بانک در ایران، هنوز مورد بحث قرار نگرفته است؛ و در همان سالها بدون توجه به فرهنگ و آداب و رسوم و نحوه ی اقتصاد مردم که بر پایه ی اسلام است، بنای بانک را گذاشتند. در مقاله ی بسبب، به چیدمان بانک و نحوه ی عملکرد آن توجه شده است و تلاش شده ا... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

انواع بانک‌های بدون ربا

کلیدواژه:

نویسندگان: موسویان، سیدعباس

ناشر: اقتصاد اسلامی

چکیده گذشت بیست سال از تصویب و اجراى قانون عملیات بانکدارى بدون‏ربا، فرصت‏مناسبى براى مطالعه و ارزیابى آن است. توجّه کارشناسى در ابعاد نظرى و اجرایى بانکدارى بدون رباى ایران نشان مى‏دهد خلاها و اشکالاتى وجود دارد که مى‏توان با اصلاح و تکمیل آن‏ها، گام‏هاى مؤثّرى در اصلاح ساختار نظام بانکى برداشت. یک... ادامه

سال:1382

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

ساختار بانک در جامعه اسلامی

کلیدواژه: بانک اسلامی ؛ کارکرد خدماتی ؛ کارکرد سرمایه ای ؛ ماموریت اثباتی ؛ ماموریت هنجاری

نویسندگان: صدر، سید محمد باقر ؛ علوی، سید یحیی

ناشر: مجله اقتصادی

بانک نهادی مالی است که نقش اساسی در تقویت و استمرار نظام اقتصاد سرمایه‌داری دارد. کارکردهای بانک را می‌توان به دو بخش تقسیم نمود: یکی سرمایه‌داری و دیگری خدماتی. کارکرد سرمایه‌داری نیز به دو بخش هنجاری و اثباتی تقسیم می‌شود. در نظام بانکداری ربوی، رابطه ثروت و کار (فعالیت اقتصادی) لزوماً برقرار نیست... ادامه

سال:1389

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تأسیس بانک قرض الحسنه

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه ؛ قرض الحسنه

نویسندگان: حیدری، حسن

ناشر: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی

... ادامه

سال:1387

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر ویژگی های ارتباطات توصیه ای در اعتماد به بانک و قصد استفاده از خدمات بانک (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهر ایران)

کلیدواژه: ارتباطات توصیه ای ؛ اعتماد ؛ قابلیت اعتماد ؛ کیفیت اطلاعات ؛ مفید بودن اطلاعات ؛ نگرش

نویسندگان: محمد کریمی ، حمیدرضا ؛ غفاری ، محمد

ناشر: کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت،حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی

امروزه اعتماد به برند از اهمیت بالایی در موفقیت کسب و کارها خصوصا در محیط های رقابتی برخوردار است. لذا هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر ویژگی های ارتباطات توصیه ای در اعتماد به بانک و قصد استفاده از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران بود. ارتباطات توصیه ای شامل ابعاد کیفیت اطلاعات، نگرش نسبت به ارتباطات توصی... ادامه

سال:1397

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

عوامل موثر بر ریسک اعتباری مشتریان بانک های تجاری (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر نکا – استان مازندران)

کلیدواژه: احتمال عدم بازپرداخت ؛ رگرسیون لاجیت ؛ ریسک اعتباری ؛ معوقه های بانکی

نویسندگان: کریمی، زهرا ؛ اسدی گرجی، حسین ؛ گیلک حکیم آبادی، محمدتقی ؛ اسدی، نوراله

ناشر: اقتصاد پولی مالی

این مقاله به بررسی عوامل مؤثر بر معوقه‌های بانکی و ریسک اعتباری مشتریان حقیقی شعب بانک تجارت شهرستان نکا می‌پردازد. داده‌های لازم برای آزمون این ارتباط از 2545 پرونده مشتریان حقیقی بانک تجارت شهرستان نکا که طی سال‌های 1381-1390 تسهیلات اعتباری دریافت نموده‌اند، استخراج و برای ارزیابی داده‌ها از رگرس... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل